Ile się spala w trakcie aktywności fizycznej?

Planując odchudzanie należy się zastanowić, przy jakiej aktywności spali się najwięcej kalorii. Dobry wybór zajęć, poprawia efektywne wykorzystanie czasu podczas ćwiczeń. Poszczególne zajęcia skrajnie różnią się między sobą, tak na przykład wchodzenia po schodach to wydatek dziewięćset pięćdziesięciu kalorii na godzinę, a bieganie to już tylko około sześćset spalonych kalorii. Mniej spali się w trakcie aktywności, takich jak jazda konna, aerobik, czy fitness. Wydatek energetyczne do spalenia wylicza się na podstawie całej aktywności w ciągu dnia i ilości spożytych posiłków. Sumuje się wartość odżywczą wszystkich posiłków i przekąsek, a także napojów. Szczególnie kaloryczne są napoje typu cola, ponieważ zawierają dużą ilość cukru. Skuteczne spalanie zależy głównie od aktywności fizycznej i ilości jedzenia. Wiele produktów tylko udaje wspomagające spalanie, na przykład zdarza się, że napoje izotoniczne mają duże ilości węglowodorów. W czasie i po treningu można w tym przypadku przyjąć więcej wartości odżywczych niż się spali w trakcie aktywności fizycznej. Reasumując, najbardziej skuteczny jest bardzo intensywny ruch, taki jak szybkie bieganie, pływanie, czy uprawianie sportów zespołowych. Należy także pamiętać o tym, aby utrzymywać odpowiednią dietę i pić tylko odpowiednie napoje, bo wiele produktów tylko udaje niskokaloryczne.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

error: Content is protected !!