O czym pamiętać przy treningach fitness

Fitness to bardzo obecnie popularny sposób na życie. To coś znacznie więcej aniżeli tylko ćwiczenia, które pomagają schudnąć czy utrzymać ciało w dobrej kondycji. Można go generalnie traktować w kategoriach życiowej filozofii, która daje człowiekowi wewnętrzną siłę. Korzyści płynących z uprawiania fitness wymienić można naprawdę mnóstwo. Nie jest zatem niczym zaskakującym to, że fitness wzbudza zainteresowanie u coraz to większej grupy osób – bez względu na wiek. Rozpoczynając swoją przygodę z takimi zajęciami, trzeba koniecznie o kilku ważnych sprawach pamiętać. Przed treningiem nie jest wskazane objadanie się, ponieważ wskutek tego człowiek staje się ociężały i apatyczny. Nie można też przegiąć w drugą stronę, a więc ćwiczyć głodnym. Zaleca się spożycie lekkiego posiłku na jakieś dwie godziny przed treningiem. Podczas treningu warto mieć pod ręką butelkę wody mineralnej niegazowanej – sięgać po nią należy jedynie wówczas, kiedy naprawdę chce się pić, poza tym przyda się po zakończeniu ćwiczeń. Po treningu należy zjeść posiłek, który dostarczy organizmowi białka oraz węglowodanów. To one właśnie stanowią podstawowy budulec mięśni. Posiłek zjedzony w odpowiednim czasie po treningu (od pół godziny do godziny) wyjdzie organizmowi z pożytkiem, a kalorie nie zostaną przetworzone na tłuszcz.

error: Content is protected !!